CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Photobucket
I LUV COW'S BANNER. Pictures, Images and Photos
Cow And Field Banner V1.0 Pictures, Images and Photos

Saturday, October 29, 2011

Hargai segalanya ^^

Actually (ceh speaking lak ..hihi ^^), sebenrnya sy nk share something..this video my mandarin  lecturer kasik(johor dialek) tgok...siyes, tipu r kate tgok xngis...lau xngis tue bukan dina k ( *blushing),sy punya lecturer mandarin ni name dy miss Asia....diulang sekali lg, Miss Asia k..xad kena mengena dgn semua benua asia...lg2x asia tenggara k....ok2x..back 2 topik.....nie kowg tgok r dulu..kang sy cite lg lebih lnjut k... :)

xxxxxx

"you are beautiful"- he refer to me ^^
xxxxxx

k..mesti kowg pelik knp Miss ASIA 2 tnjk kiteowg video nie..ni semua sebb Kano n Inn tdor..hahaha..r...aq steady je.. si nik n iylia steady gak..steady mengangguk..hihi....k alang2x dh tnjuk pasl video nie..nk share cikit pasl Liu Wei...dy nie asal sama tempat dgn Miss Asia nie...dri Beijing....siyes pas tgok video nie kiteowg memg segor giler r....siyes memg tabik spring kt dy taw...even dy kehilangan tgn masa umor dy 10 tahun, dy xputus semgt...dy nie start men piano umor 19 thun..now umor dy dh 23 thun .....dy nie merupakan winner untuk China's Got Talent 2010.....xsgka dy bleh men piano dgn kaki dy....sy yg ader tgn ni belum tentu reti taw.....lau 1 jari reti r...2 pown beljr dgn anak sedara..hoho....tp tang  Do Re Mi Fa So La Ti Do je r..len xreti..kihkih...

xxxxxx

Liu Wei's quotes:

  • "To me, there are 3 things can not be missed in life - air, water and music."


  • "There are only 2 paths in my life for me - either to die as fast as possible, or to live as brilliant a life as I could."


  • "I don't feel that I am that different from other people. Normally everyone is used to do everything with one's hands so your hands are more flexible. There is no rule saying that you can't do things with your feet."


  • "A man should be responsible to his dreams. My dream is to become a great musician."


  • "I know if I want to do it better than other people, I have to put in more efforts"


  • On the note he wrote on the paper in this clip, it says,"Walk on, at least I have a pair of perfect legs."


  • His mother said in the clip,"Sometimes his legs would cramp, he couldn't put any strength on them. He has worked harder than normal people."


p/s: so kesimpulan nya...hargai segalanya yg kita ad...jgn  cept puts semgt....always look foward k......ditegaskn look foward..bukn lurus bendul...hihi...n think positive :)

















Blogger Templates

0 comments:

Post a Comment

owang komen saye ( sweenyer)!!