CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Photobucket
I LUV COW'S BANNER. Pictures, Images and Photos
Cow And Field Banner V1.0 Pictures, Images and Photos

Friday, May 18, 2012

when my world turn upside down -,-"



 org len selalu jumpe SYNTAX ERROR...aq jumpe 'STACK ERROR'..cne 2??????
 time tgah deliver speech , bley plak kertas kt atas nie menghilag...dh la xwat nota kecik2x....nie r padahnya....xpasl2x... buat 2 job... bcer speech sambil "HUNTING SHEET" ..cri kertas kat ats nie...aishhhh -,-'
when i'm nut..hiyaaaaaaaaaaaaaakkk.. " I WANT MY FREEDOM" ...Don't try to make me angry... if u don't want to see my ugly side..grgrgrrrrrrrr

 yesterday, g karnival keusahawan at my faculty...pas2 ada booth psycology... wat ujian psycology and cek tapak tangan and she said ( couselor)," 1st sesion: awk ada kemungkinn ke Phd (*OMG...kening  double jerk) 2nd session: awak ada mslh kesihatan, .......BLOOD.....",...erm... everything is Allah wills...May Allah Ease me... Insyaallah...

 hbis buku numerical analysis diconteng...hehehe....pleazzzzzzzzz contact me if u find them..i really2x need them right now !!!!!!!!!!!!! urgent...ASAP


 kowg pernh x dlm situasi cmni????? nak nangis,,tp kowg kaburi dgn ketawa...
nak ketawa...tp akhirnya mengis......??? welll judge it by urself...


XOXO



suka-suki: this sem sangat sibuk..my kesihtn pun xbpew k...may Allah ease DINA and her family and friends...Amin~~~~~

Blogger Templates
Blogger Templates

0 comments:

Post a Comment

owang komen saye ( sweenyer)!!