CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Photobucket
I LUV COW'S BANNER. Pictures, Images and Photos
Cow And Field Banner V1.0 Pictures, Images and Photos

Wednesday, May 30, 2012

Rintihan Nurani

Hidup ini adalah cinta.......cinta sementara...cinta dunia.....

Andai hari ini KAU diberi ruang keinsafan,

Kekalkan aku dengan cinta MU..

tidaklah aku menagih kasih membelai nafsu..

Andai hakikatMU merentap sanubariku.....

Sedarkanlah aku dari mimpi-mimpi ku

Berikan aku kesmpatan melihat cahaya petunjuk MU

Ampuni aku wahai Tuhanku

Aku rela tanpa cinta darinya tapi bukan tanpa cinta MU Tuhan..

Andai dia bukan untuk ku, kuatkan aku dari kenangan cintanya,

Adalah ini dugaan atau dia memg bukan milikku....



xxxxxxx

Miss A 302






0 comments:

Post a Comment

owang komen saye ( sweenyer)!!